KIERUNKI UTRZYMANIA KLIENTA materiały szkoleniowe dla trenerów

KONTAKT

Poznań - Dodane przez Fachowa Porada (firma) -


Pełna treść ogłoszenia KIERUNKI UTRZYMANIA KLIENTA materiały szkoleniowe dla trenerów

Przedmiotem aukcji są materiały szkoleniowe do przeprowadzenia warsztatów zatytułowanych: KIERUNKI UTRZYMANIA KLIENTA - stworzone na potrzeby trenerów, coachów, pracowników działów szkoleń i wszystkich osób, które pracują z ludźmi i przeprowadzają szkolenia, spotkania motywacyjne oraz seminaria dla klientów itp.

Wszystkie materiały wraz z procedurami ich przeprowadzenia (ćwiczenia, gry, zabawy, wykłady itp.) są opracowywane przez doświadczonych trenerów-praktyków. Niektóre opracowania są autorskie, a inne są tak powszechne, że trudno ustalić ich autorstwo.

Opracowanie składa się z:
1/. Podręcznik trenera
2/. Materiały uczestnika
Komplet materiałów wysyłamy e-mailem w formacie PDF lub JPG.

ZAWARTOŚĆ OPRACOWANIA / SZKOLENIA:
KIERUNKI UTRZYMANIA KLIENTA

Opracowanie składa się z Podręcznika trenera i Materiałów uczestnika:

A. PODRĘCZNIK TRENERA (62 strony):
I. Planer przygotowania szkolenia
1. Tytuł: Kierunki utrzymania klienta
2. Uczestnicy
3. Termin
4. Miejsce
5. Czas trwania
6. Założenia dotyczące uczestników szkolenia
7. Cele zdefiniowane na 3 poziomach
8. Proporcje (w %) i priorytety wyznaczone do celów
9. Metody dobrane do realizacji poszczególnych celów
10. Materiały dla uczestników
11. Materiały dla trenera
12. Lista kontrolna
13. Do potwierdzenia przed szkoleniem

II. Bazy dla trenera
1. Podział na moduły z uwzględnieniem czasu niezbędnego na zrealizowanie poszczególnych tematów.
2. Metody realizacji założeń / przekazania treści.
3. Szczegółowy opis procedur do przeprowadzenia poszczególnych ćwiczeń, konwersacji, gier, dyskusji itp. z wykazem niezbędnych pomocy.

III. Ankieta poszkoleniowa


B. MATERIAŁY UCZESTNIKA (51 stron):
I. Teoria
1. Marketing realacyjny
2. Troska o klienta
3. Satysfakcja klienta
4. Lojalność klienta

II. Ustanowienie wysokich kosztów zmiany dostawcy przez klientów
1. Stan prawny przykuwający dotychczasową klientelę do dostawcy
2. Specyficzne standardy techniczne
3. Procedury w obsłudze i współpracy z klientami
4. Programy handlowo rabatowe

III. Marketing trwałych więzi posprzedażowych z klientami
1. Sposoby traktowania klienta po dokonaniu sprzedaży

IV. Dbałość o zadowolenie klientów ze współpracy z firmą
1. Poziomy i instrumenty kreowania marketingu trwałych związków z klientem

V. Podsumowanie

VI. Bibliografia


Mają Państwo możliwość skorzystania z dostępnej gotowej oferty lub mogą Państwo zlecić nam przygotowanie materiałów szkoleniowych dopasowanych do Państwa potrzeb.

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania (tel stacjonarny: +48 22 100 48 21 lub kom.: 883 919 434)

Serdecznie zapraszamy!

Mapa PoznańProfil założony około 6 lat temu

Zapytaj o ogłoszenie - KIERUNKI UTRZYMANIA KLIENTA materiały szkoleniowe dla trenerów


Polecane, ciekawe strony z Poznania. Prowadzisz serwis o Poznaniu lub zwiazany z Poznań - zostan partnerem dodaj swoje logo

Zobacz stronę Lepszy Poznań !Zobacz stronę Miejski Informator Multimedialny Poznania !Zobacz stronę Alternatywny Portal Poznania !Zobacz stronę Portal Mieszkańców Poznania !Zobacz stronę Szkoły Artystyczne ROE !Zobacz stronę Serwis Kulturalny Poznania !Zobacz stronę Forum Społeczniościowe Poznania !

© Udana Transakcja - Zanim rozpoczniesz korzystanie z tablicy bezpłatnych ogłoszeń Poznań City zapoznaj się z regulaminem i polityką prywatności

Zobacz inne darmowe ogłoszenia w okolicy Poznania: Szamotuły ogłoszenia - Śrem darmowe ogłoszenia - Września ogłoszenia bezpłatne - Gniezno ogłoszenia - Wągrowiec sprzedam

Wersja strony: Klasyczna | Mobilna

Na górę strony
[x] Akceptuję

Strona internetowa Poznań City wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje dostępne są tutaj